Největší f**k-upy vývojáře zavedeného produktu

Místnost E104 - 18:35

O tom, jak vypadá práce vývojáře v Googlu, Facebooku, Tesle, Applu a dalších cool společnostech se můžete dočíst všude. Je ale nuda nastoupit do běžné české IT firmy s legacy produktem? Chceme vám přiblížit reálné prožitky, se kterými se setkáte v každé IT firmě. Zajímá vás, jakým způsobem se budou vyvíjet vaše představy o vývoji super produktu? Co budete moci změnit hned a co prostě potrvá nějaký čas? Dokážete odhadnout, jaké důsledky může mít změna jedné knihovny, natož pak změna celého frameworku? A co když byla doteď aplikace funkční jen na desktopu a vy byste rádi nabídli cloud? Víte, co se může stát, když podceníte testování? A co se stane, když nerozumíte tomu, co po vás chce zákazník? A máte se takovými otázkami jako začínající programátoři ve firmě vůbec trápit? Budeme mít přednášku o všech veselých věcech, kterým se chcete vyhnout, ale kterým v praxi stejně neuniknete. Podělíme se o ty největší fuck-upy, které jsme za naše kariéry zažili a jak jsme se s nimi vypořádali 😉

Martin Švéda

Martin pracuje jako vedoucí týmu vývojářů, testerů, analytiků a implementátorů výrobního informačního systému MES PHARIS ve firmě UNIS. Pracovní kariéru začal jako programátor firmware embedded aplikací v jazyku C, psal drivery do Linuxového jádra a postupně přešel do role týmového vedoucího a projektového manažera. Za svoji kariéru se podílel na vývoji několika produktů z oblasti letectví, vojenské techniky, zabezpečovacích systémů a IT. Dnes se věnuje hlavně oblasti řízení vývojových týmů, rozvoje lidí, komunikaci a hašení požárů všeho druhu.